
جنایت سازمانیافته در کابل؛ مهاجمان خانواده را گروگان گرفتند و زن را کشتند.
منابع محلی در کابل میگویند افراد مسلح با یورش به یک خانه مسکونی در شهرک طلایی، مربوط حوزه هفدهم شهر کابل، یک زن را به قتل رسانده و پس از سرقت مقداری طلا از محل گریختهاند.
به گفته منابع، این رویداد چند روز پیش رخ داده و مهاجمان پس از ورود به خانه، اعضای خانواده را از یکدیگر جدا کرده و کودکان را در یک اتاق نگه داشته بودند.
براساس اطلاعات ارائهشده، جسد این زن پس از حمله در داخل تشناب خانه پیدا شده است. منابع میگویند عاملان این رویداد پس از اجرای قتل و سرقت، بدون مواجهه با ممانعتی از محل فرار کردهاند و تاکنون گزارشی از بازداشت آنان منتشر نشده است.
این رویداد بار دیگر نگرانیها درباره افزایش جرایم جنایی و ناامنی در کابل را برجسته کرده است. باشندگان محل میگویند وقوع چنین حملات مرگبار در مناطق مسکونی، پرسشهای جدی درباره تأمین امنیت شهروندان ایجاد کرده و نشان میدهد که با وجود ادعاهای طالبان، شهروندان همچنان در برابر جرایم سازمانیافته و خشونتهای جنایی آسیبپذیر هستند.

